Imelik et minu vabad hetked on sisustatud ilmateadete lugemisega. Isegi venekeelsete .... ei tea isegi kas kardan või loodan, et homne pilvisus ja tuul laseb tegema seda esimest. Vist kardan ja ikka loodan ka. Kuigi mõtlen jälle rohkem asja vormilisele küljele, ntx milline lugu võiks olla taustaks minu esimesele lennule ... jäi silma selline lugu the sounds´ilt. Kusjuures just sain teada et rootsi bänd, mul on vist tugev tõmme kõige rootsi vastu ... ja viimasel ajal ka tõmme pungi poole, väljendub just kuidagi riietumises - vanainimene rumalaks läind :) Kusjuures kui ma miski 15 olin küsis ema, kas ma punkar ei tahaks olla, siis oleks hiljem rahulikum :) Peaks ruisrock´i tsekkama ... kes küll minuga sinna tuleks? Hoplaa: kohal nii the sounds, cardigans, rasmus, apocalyptica ja ka manic street preachers. Muusikast veel - eile sai jälle toreda ja mõnusa elamuse rapla laulustuudio ja kitarristuudio kevadkontserdilt: nagu juba hea tava, on see väga pikk üritus, kus esinetakse ja elatakse kaasa täiega. Kõige tähtsam oli see, et riine tegi oma esimese ülesastumise koos mudilaskooriga ja muidugi nautis kogu esinemist nagu temale kombeks. Ja need väikesed poisid elektrikitarridega ... alati olen kade et ise ei oska muusikat teha, kuigi perekonnas kalduvused olemas :) Noh mainin siis katre (TÜ akadeeminiline naiskoor) ja kauri (Thea juhatamisel Klükk).

Fotode hunnikud ootavad sorteerimist ja kooliasjad tegemist.

kevad 2003