Tasakaal.

Võitlen 165 punkti programmis, teha 9 tavalist ja üks lõpuspurt ning lõputöö. Aega 11. novembrini. See ei ole mingi lubadus, paljad faktid ja kõike ka välja ei räägi. Esimene katsumus järgmsel laupäeval. Et taastada tasakaalu, lugesin kvaliteetportaali delfi naistekat. Kirjutasin 10 minutiga üles 15 omadust mis peavad kindlasti mehel esinema, siis minu meelest (kuigi artikkel ise oli jura aga naiivne nagu ma olen). Puha faktid: aus, julge (ka mittemehelikes asjades), iseloomuga ehk iseseisev ja otsusekindel, positiivne (lastega lõbus), vaatama ja tähele panema (mitte passiivselt nägema), parim sõber olema, kena ja hoolitsetud, matkamist ja reisimist ja nendega kaasnevaid raskusi nautiv, omaks huvisid ja suhtuks neisse täie kirglikkusega nagu kõigesse muussegi, minust pikem, ei anna hinnanguid vaid oma vaatepunkti omades mõistab, seikluslik ja oskab rutiinis positiivset leida, 200 % usaldatav, teab milleks on raha - elamiseks mitte koonerdamiseks, armastab kino. No ma ei tea küll mida selle teadmisega pihta hakata ja kas ikka kõik välja rääkisin. Aa, kaks asja veel, oma sokkide pesemise eest peab ise hoolitsema ja kui mina teen süüa siis nõusid pesema. Tegelikult keegi ei PEA midagi.

Kommentaarid