Life is waiting.

Kliendipäev - milleks ja kellele? Kui hästi süüa antakse siis väga ei nurisegi, kuigi konkreetsele tarbijarühmale (kes on asjaga vägagi kursis) ei ole mõtet üldist juttu puhuda, kindlasti oleks saanud atraktiivsemalt tutvustada detaile. Noh olgu. Konkureeriv asutus saatis aga kulleriga kohale kenasti karpi laotud tomatid pealkirjaga "nõuame midagi uut". Need on mul nüüd siin laual. Õhtul "Terminal" esilinastus - täpselt minu film järeldades sellest, et suure täis saali number 2 publikust olin kohati esimene/ainus kes naerma karjatas. Soovitan kuulata inglisekeelset dialoogi. Ja naisterahvana meeldisid mulle mõned killud rohkem kui meestele. Reklaamtekstis tähtsustatakse veidike armukolmnurka üle, peateemaks on minu meelest siiski Hanksi kehastatav Navorski ise.

Kommentaarid