Laupäevane

post on Keskkonnaõiguse õpiku tagumisel sisekaanel. (mul ei ole ju meelega kodus netti ja ei taha, et jõuluvana tooks). A pointid olid järgmised:
1) mingil imekombel (not suck) on mul hakanud vaated tekkima. Mingil perioodil olin ilmselgelt kõrvaltvaataja. Vaadetega koos seisukohad ja arusaamad.
2) üritan IKKA veel ennast petta. Ja see on probleem.
3) suhted pole võitluseks ega võitmiseks (vt kuskil eespool absoluutsus ja ausus). Ja AINULT keemiaga seotud füüsika võib tekitada tohutut vaimset väsimust. Aga vastupidi on ilmselgelt veel hullem.
4) varane hip-hop sobib minu partymusic nimekirja (näited on seal õpikus). Mitte et mul oleks kunagi olnud võimalust/põhjust niukest partyt korraldada. A mine tea, aastavahetus läheneb ...


UPDATE: need olid: Grandmaster Flash, varane Beastie Boys ja Run DMC (eriti koos Aerosmithiga) ja kogumik Rappers´ Delight.

Kommentaarid