Uni

parandab ajus päeval tehtud vead. Niisugune pealkiri täna EP-s. Hmm, kas see, et ma täna nägin unes, kuidas teatasime mr.Bigiga, et R-le õe või venna saame, olgugi, et ta realitys eelmine laupäev minu abieluettepaneku tagasi lükkas, tähendab seda, et lähenesin asjale valesti??? Hah, olguolgu, sa mr. Big ära muretse :) Pealegi ei saa ma aru miks mr. Big on mr.Big, kas sest ta on big love või on ta lihtsalt big või on tal kuidagi big. Eile juhtus peale veepalli see, et täiesti planeerimatult laekus mulle külla S. oma P-ga, keda mul oli au kohata peale seda, kui olen juba üle aasta pea iga päev olnud "sunnitud" temast kuulma. Nagu ta ise ütles, sai virtuaalsus tegeliku näo. Õnneks ma polnud talle mingit vormi juurde mõelnud, niiet talle jäid vabad käed selle kategooria sisustamisel. Suutsin sundida külalised oma albumeid vaatama (üks foto sai ka komplimendi, aitähh) ja suurem osa vaarikatega kräsupea koogist õnnestus ka mul ära süüa. Kella kaheni seltskondlik olemine (ma ei öelnud külalislahke), ei võimaldanud kuidagi enne kaheksat tõusta. Vot. Unel oli vaja parandada vead.
P.S. igaks juhuks: ärge siis kõike tõsiselt võtke. ma juba panin endale diagnoosi ära.

Kommentaarid