Üllatused.

Tavaliselt on asjad mis juhtuvad üllatuseks. Noh võime ju eeldada, et niikuinii läheb konverentsi korraldamisega midagi nihu - lähebki - aga seal kus ei tea arvata. See on ka ainus teema, mille osas ma ALATI pessimist olen. Tavaliselt siiski wide and open. Praegu näiteks tulin kantseleist ja avastasin, et olen eksinud. Koridoriga, sest meie koridoris ju pole põrandakattesse keevitatud lillasid ruudukesi. Aga selgus et ikka on minu kontor just selle sama koridori lõpus. Surprise, ja ise olen juba aprillist seda koridori käinud. Wollile ja Alicile soovisin plaanide vältimist, sest inimesed kellel VEEL ei ole last käes kujutavad asju teisiti ette kui nad tegelikkuses olama osutuvad. Nagu ma isegi. Mis ei tähenda ju ometigi seda, et see tegelikkus tõeliselt positiivne pole - seda ta on ja täiega. Selgus, et toimib ka positiivne müük: pika selgituse asemel tähtsatest toimingutest piisas rõõmsast teatest, et E. ootab külla ja saate jäätisepeo teha. Ei mingeid täiendavaid küsimusi.

Kommentaarid