Põhimõtteliselt.

hähh On valida, kas ma kukun täna või selgub et ma olen masin ja jälle ei maga öösel. Sel juhul oleks see umbes viies järjestikune öö. Pean vist vx-i klubisse astuma. Üks õhtu selle eest oli naljakas, helistati mulle enne kahtteist, võõras number ja esimesel kahel korral vaikus. Siis valisin ise tagasi, et mis värk on, keegi tahab tüli norida või. Hoopis Sandra oli (mitte et ma teda oleks tundnud). Seitsme aastane. Vestlesime siis ilmast ja maast. Pühapäeva hommikul helistas ta jälle. No siis sain lõpuks ka otsad kokku ühendatud, et miks tema "telefonis lihtsalt on minu number". Eile õhta aga oli hea, Gilmooride ootamisega ei olnd mingit probleemi, krt, see on üks hea seriaal. Täitsa kopipeist. Naera puruks. Kahe hooaja dvd-d on amatsonis müüa kah. Amazonist rääkides, peaks üks plaat kohale jõudma hakkama, tähtaeg oli 25 jaanuar ... Grandmaster Flashi polnud aga laos, niiet sellega läheb veel iidam-aadam. Ja reedeöised VH1 videod võin teile ka üles lugeda, parim taasleid Friday Rocks´ist oli Foo Fighters´i "Have it all", mida on norrakad ühe basevideo taustaks kah kasutanud (kui ma lugu sassi ei ajanud).

Kommentaarid