Päikesest VOL2: nädalavahetus

Oojeeee, see oli vinge.

Näituse avamise ajaks ei olnud enam autojuhti, mistõttu käisime grupiviisiliselt pühapäeval DC-s lõunakohvil ja näitusel. Pildid lahedad nagu oodata võiski aga minu meelest oli kohviku möödalaskmine see, et fotode jaoks nii vähe ruumi oli eraldatud -nad oleks võinud poole suuremas formaadis olla.

V ja E pidu oli ülikõva, film ("Better than sex") täpselt sobivalt hull ja kokteilid - minu armastuseks osutus kindlalt B52! Hohoo, ma armastan teid kõiki, sest te olete ilmselt ilma teadmata andnud oma sõprusega ILMATUMALT PALJU. V ja e, sellega, et on ühed kõige vabamad, isikupärasemad ja tugevamad inimesed keda tean. V üllatas ka oma ägeda valikuga dj-puldis ja e suudab minu mitteskoorimisse alati elutervelt suhtuda :) K on konkreetne, tabav ja ei tee iial pealiskaudseid järeldusi, peale selle osutus, et meil on kraadijookide suhtes sama maitse: õlu, viin ja Baileys (eiei, mitte korraga). A sellega, et on väga armas ja harjutas R peal kätt ja sellega, et ta armastab w-d hoolimata viimase ühest nõrkusest (sellest hiljem). w on super ja talle meeldivad ka väikeste rindadega naised, aga suutis siiski end kompromiteerida sellega, et kaplaniga pulmaplaani konfides ajas selle järjest keerulisemaks, et jumala eest asja ei saaks :) Ri armastan ma sellepärast, et ta suudab olla alati siiras ja huvitatud, kuid mitte kunagi võlts, Kd sellepärast et ta ei ole mingi tibi oma noorusest hoolimata. Si sellepärast, et ta ei solvunud kui ma ütlesin et mulle meeldib valgetega mängida (well, see tähendab siiski teatud piirides), pealegi võttis ta enda kanda minu U2 Vertigo soolo (viimase aja lemmikvideo). Li sellepärast, et teda vaadates suudan ma alati jälle rahulik olla. Vd sest ta austab väga oma abikaasat ja ei salli ilmselgelt tibitsemist. Mi sellepärast et ta on alati positiivne ja mängib kitarri (brr minu nõrkus). Td sellepärast et ta on liberté - pole ammu keegi minuga niipalju tantsida viitsinud, olin vahepeal peaaegu kikivarvastel (ka minu nõrkus). Oh ei ma pole positiivsusest pimedaks jäänud, üks tõrvatilk on ikka ka, aga sellega me oleme vist kõik harjunud, et A jätab alati oma naisega tantsima tulles selle nõmedalt üksi võõraste egotsentrikute hulka.

Avastasin kus ma lühisesse olen jooksnud reede öösel Parasiili algatatud vestluses Kaplani mõttekäike jälgides. Ma olin vahepeal ebakindel ja ära unustanud et ei pea otsima kinnitust teistest, see ei loe mida sina arvad - mul on alati õigus oma poolehoidu väljendada, mitte proovida loogikast, intuitsioonist ja detailidest märke otsida. I can feel your love teaching me ... (vt eeltoodud U2). Ma tean kus mu päike on - teie kõik oletegi (kirja said minu subjektiivsed elamused teist, mis on mulle midagi andnud, kõigi teiste ägedate omaduste kõrvalt mis teil veel on ja loomulikult olete tähtsad ka teie keda otseselt kirja ei jõudnud panna)!!!
UPDATE: wolli fotosüüdistused.

Kommentaarid