Sõpruses PEITUB jõud.

Absoluutlselt kindlasti ja üldjuhul positiivne ning edasiviiv. Eile, peale kolmetunnist magamist (kell kolm sünnipäevalt laekununa läks kell kuus uni lihtsalt MINEMA, sest üks Manni küsimus Etsile, tekitas liiga võimsa assotsiatsiooniga unenäo tervest ELaKist istumas pika rivina laua taga ja Aatomiku kommentaar, et ma kulutavat liiga palju), kella kaheksast maale ja üheteistkümneks tagasi, seejärel kahetunnine fotosessioon (sedapuhku kaadri taga, modelmanagmendis) panin ahju küdema (arva ära kas tuul keerutas tossu ka sisse) ja kerisime pahuras tujus R-ga lõunauinakule. Ärgates polnud aga sugugi ärganu tunne, võimust võttis hoopis tuuline kaamos* (*VSL: sünkpime sügise ja talveaeg).

Rääkida tahtsin aga hoopis sellest, et kui sõbranna S. kell viis helistas, ei tahtnud ma kuuldagi, et pean neid pühapäevaõhtuste pannkookidega kostitama (ise olin kaks õhtut nende juures tolgendanud ja asjast loomulikult eelnevalt informeeritud) - SEST ma ei tahtnud, jaksanud ja viitsinud midagi teha, vaid vahtisin BOE-sid. Kui aga P. läbi valjuhääldi teatas, et nad tulevad ikkagi, tõusin üles ja koristasin KÕIK ÄRA, sh viisin välja kuuse ja pesin puhtaks gaasipliidi. Kella kaheksaks oli valminud Genialistide saatel (igasugu imelikka asju tuleb mõttesse ...) diskotades (pigem rokkides) ka nelja-muna-taigen, ja pannkoogid said P. käest KOLM korda kiita (lisaks sellele et mul enda tehtud vaarikamoosi oli)! Suutsin nad lausa huviga viimast BOE-d jälgima panna (või pigem osutus minu teeneks alguse tegemine, edasine oli juba piisavalt põnev iseenesest) ja ise asjalikku mängida ning teadmiste piires kommentaare jagada . Sõpruses PEITUB jõud. M.O.T.T.

Stuudio-uudiseid, on avalikustanud üks make-of - autor Rivo Sarapik:

stuudios pausil

Kommentaarid