AROMATIC

Meediaarvustus Guinot iluprotseduuri kohta. Kõigepealt pean mainima, et mulle ei meeldi kosmeetikus käia, sest see on liiga intiimne tegevus, et selleks võõrast inimest toimetama lasta. Ikka ainult valitud usaldusväärsed isikud tohivad ainult. Sellepäras hädaolukorras käingi Kati juures Raplas. Novot, aga siin teised naised ajasid suu vett jooksma oma iluprotseduuridega, kui ma terviseorgina programmi kokku panin. Ja teisest küljest tuleb mulle meelde, et ega ma teisi inimesi ka väga näppida taha, mäletan kuidas mu vanaema käskis enda kulmusid ükskord värvida, oi ma keeldusin kategooriliselt. Mitte et see kuidagi kaubeldav oleks olnud.

Ühesõnaga, kella üheksaks oli mul siis aeg. Marssisin suuremate emotsioonideta kohale. Tädi tutvustas asja, määras kindlaks nahatüübi, ja seletas, et segab ise asjad kokku vastavalt sellele mis mulle peaks sobima. Kõigpealt mingi puhastav mögin, siis põhiosa - lavendli ja rosmariiniga massaaz. Massaaz oli ka aus, lõdvestas kogu näo ja kaelapiirkonna nii ära, et huuled ei püsinud enam koos ja nahk venis kõrvataha (ups, kirjutasin kogemata algul õ asemel ü). See massaaz kestis oma 45 minutit. Seejärel tõmmati peale miski paks mask ja tehti kätemassaaz.

ups, programm nõuab nüüd mutta minekut!

Kommentaarid