Hea, et täiskasvanute lõbustamiseks

on ka tänapäeval asjad välja mõeldud. Praamijärjekorras kuulame macist mussi autostereo kaudu ja möllame muude infot. lõbudega...

Ühesõnaga, enne kästi praamipeale, nibin nabin mu kõrvalistuv assistent (ma olin roolis assistendi kannavaevuste tõttu) jõudis pildi üles tõmmata ... Venitasin praamile sõiduga ja tegin blondi nägu laevameestele, sest kohe kohe laadis juuu ... aga jõudsime levi viimase pulgaga asja konfitud. Igatahes praamiootamine nägi välja nii, et värskelt Tamburi autost pihta pandud plaadilt laetud Dingo lasti kõllidesse, kui samal ajal ma alustasin korraga blogiposti ja foto bluemist maci (no ma pole kindel kas seda läppariks sobib nimetada) ja siis veel samal ajal lugesin perearsti vastust saatekirja kohta ja lõpuks laadisime foto flickrisse ... Hämmastav, kuidas põhjanaabritel on nii mitu kõva ja ka kuulsat ansaaamblit - minnes kuulasime kollektiivi - mida võib ka ravivideo intros kuulda.

Tagasiteel mängis kõrvalsõitjatel Star Trek (vol ikka kõllides).



Spaatamise kokkuvõtteks pean ütlema, et logelemine tasus ära - tagasijõudnuda tunnen end vägagi võimeka ja värskena :) Ainult magamisega oli mingi jama, kas oli see puudulik ventilatsioon või vales suunas peats, igatahes nägin halba und ja iga hommik pea valutas. No ei olnud see õllest või midagi, lastega üritus oli juuu.
P.S. Seltskond oli väga kange! Aitähh armsad sõbrad! Teiega võib luurele minna! No ma ei tea, kas minu punastamisega võib, aga ikkagi :D
Edited@23.33

Kommentaarid