Inforikkus

tuleb mõnikord iseenesest. Mulle tundub, et see on ka üks väheseid rikkuseid, mis niimoodi ise võib tulla. Päikeselise päeva puhul käisin kaubamajas - on tekkinud vajadus padja järgi ja mõned pitsid koos linasega hankisin ka - aga rääkida tahtsin hoopis, et sellesse tundi mahtus NII palju naljakat, positiivset ja üllatavat. Sõnaga, selgus et mu kliendikaart vajab vahetamist. Infoleti noormees küsis aga ootamatult, et "Kas teil on täna shoppamise päev?". Jäin teda nõutu näoga vaatama, sest miski nagu ei viidanud erilisel shopingule ja miks peaks võõras inimene mulle niisuguse küsimuse esitama. Minu pika näo peale teatas ta, et mu õde käis viie minuti eest kaarti vahetamas. Koos Mihkliga. ????? Ja et mu exi kaardi võib ta ka mu kätte anda ?????? See muidugi oli liiast, aga järeldus viitab vaid R. külale :) Jalutan siis oma ootava arve juurde tagasi, kui seal seisev blond naine hõikab mulle rõõmsalt "Tere Kadri!". Tõstsin oma järjekordselt üllatunud pilgu - Killu! Nägi väga hea välja ja tegelevat nüüd keraamikaga. Lahe! Leppisime kokku minu nahaalsuses minna aprilli lõpus nende juubelile mere äärde ... müüjaproua jättis meid taktitundeliselt omaette :) Aa, kõigepealt nägin Ipat ka :) Ja veel, "meeting the ..." on pannud ka bitid liikuma :D Mulle niisugused lõbusad päevad meeldivad.

Kommentaarid