Lubasin lisada.

Kuna Raplasse pesakonda kokku korjama jõudes olid emotsioonid haripunktil purskasin need kõige eredamad hetked vanematele ära. Ja nüüd on esimene elevus taandunud rahuloluks :) Ja mis siin ikka pikalt seletada, ise ju tean :)
1/20 on seis hetkel. St 40 on 800-st just nii palju :) Müstika. See nv kokku neli hüpet, kummalgi päeval kaks. Ja ette keris 40. Vahepeal olin jäänud kuidagi ootele, aga, kui ise ei tee ei juhtu midagi. Näiteks minu 11 hüppe sissekanne näeb välja järgmine: "Arusaamatu tegevus õhus. Veela viskas. Maandusin jalgadele ilusti" (02.08.03 Ämari, 1500m, plaan 10 sek, viivitus 3 sek). No nii aeglase arusaamisega ju läheb aega. Mu põhiline hirm on liiga lähedal asuv maa :) 4000m peale lasti 20ndal hüppel. Aga harjutamine teeb meistriks. Eile Raideri valge ranitsaga (no, filmi peale peab ju ilus jääma (tegelt see muidugi nii lihtne pole), kuigi püksid on ikka vähe lühikesed ja kiivrid ebaproportsionaalselt suured), millel pole kõhurihma nagu Vectoritel jt-l esimese hüppe ranitsatel, siis mõtlesin kui AN28 mere kohal kõrgust kogus, et kuidas ranitsast välja kukkudes oleks hea mõte merre träkkida, mistõttu ikka tasub harjutada :))))
Jube hea väsinud aga rahul tunne on peale niisuguseid nädalavahetusi. Õnneks mulle sobib sport, kus peab ka passima - mul pole midagi lennuväljal vedelemise vastu (vahepeal kipub küll mölareostus hirmus suureks minema) :) Tüütav tundub mingi pungestatud tegevuste otsimine, näiteks mis suvetuur või asi nüüd ette võtta (eilsel Smilersi Rapla kontserdil oli Padar täis pea ja viinapudeliga lavale roninud - pesakond rääkis) - no milleks. Pildistada, (sorry Raul, et mu pärast õiendada said), egotada, areneda, LENNATA ..., pere koos ja kvaliteetaeg, no mida veel vaja. Nagu vanasõnagi ütleb: eat, fuck and skydive.


Nüüd veel viidikas ära vaadata :)
PS. olin esialgse hinnangu kirjapanemisel tagasihoidlik, Villemi sõnastus on: "19.juuni Pärnu: Lyhise träkikool alustas! Kadri lendas algaja kohta superhästi ja sai ka redelisse allkirja kätte. See natuke kõikumist tuleb ülemäärasest jäikusest; hoovõtuks võib alguses ka julgemini sukelduda." Aitäh õpetajale! Ja noh, videoga võrreldes, kus Villem ka kihutab, oli endal ikka hirmus kihutamise tunne :))) Teiseks ma ei saa aru, kuidas esimese hooga tundus lennuväli pilve taga olevat, mistõttu päikese järgi orieteerusin :)))))

Kommentaarid