Vaarikate aeg on see aeg

Lihtsalt kahest kõige tähtsamast üks osaleb teistmoodi. Prioriteedid ja kallis lennukiosakond peab ilusti Einari sõna kuulama. Ja ainus mis ASJADEST ära jääb on AN2 väike tiir - teiseks korraks. Muidugi on kahju ja kuskil ka kehva. Aga hoopis muu on oluline.

Üldiselt on aga nii, et hea ettevalmistus tagab kiire ja konkreetse tulemuse. See on lihtsalt vaimustav kui head mõtted mul mõnikord tulevad. Krabasin Etsil sabast kinni ja tema kolmetunnise rentimise tulemusel on esimene pakkumine mul juba meilboksis. Sest eeltöö oli professionaalne. Ma mäletan küll kui ma eelmine aasta üksi neid salonge külastasin (no nendest konkreetselt ühte). Two to come. Nojah, see vastutasuks kulutatud kolmveerand tundi võta siis arvest maha eks :)

Ja õpetussõna, olge ettevaatlikud poest värske kraami ostmisel. Nagu piim või smuuti. Paganama suvesoe jõuab ka kõikjale.

suvi050002
See on minu vaarikas enne äikesevihma ja pole viriseda midagi, et teravus on 300se toru väristamisel tagumisele lehele nihkunud. On just niisugune minu vaarikas.

Kommentaarid