Mingi värk

Eeeeee äääääääää ööööööööööö
Sellest mingist värgist, mis tundus suhteliselt mitte väga suure potensiaaliga, sai kokku hooopis nisukene lugu. See tähendab siis et me läheme Anneliga oktoobris Londonisse Wella trendvision lõppvõistlusele. Kuku pikali. Tegelt vääriks ilmselt pikemat juttu, aga ma olen sõnatu. Hollivuudi rõduäärelt koolitust vaadates ja teades, et põhikommentaar mis Anneli sai, on liiga PEHME. Ja et fotod olid super ... noh. Mitte eriti palju lootust. Jälle see "mida ma siin nende noorte keskel teen - ei sugugi targem ja lisaks veel vanem mudel." Kui ülesanne sai võetud siis sai ja tuleb parimate oskuste kohaselt ära teha. Õnneks oli vaja etendada iseennast - teema asjalik, hall ja punane, koivad ripakil, läbivaatav pilk. Ja siis hoopis niipidi. Kui väljahõigati, siis ma tõesti ei adunud asja olgugi, et ootel olles uuris zhüriiesimees mu lõikust hoolega ja uuris kes on stilist meil. Ja tund ning kümme minutit hilinemist ei olnudki enam nii karm. Tean lihtsalt mis on järgmine laenutatav raamat.
Tänan kõiki fänne ja toetajaid :)))

Kommentaarid