Puhkuse puhkepäev

Peale pisukest, või siis vähe suuremat paanikat minu vanemlike oskuste osakonnas jõudsin siiski järeldusele, et inimesed kardavad ikka ainult neid asju mille kohta nad midagi ei tea.
Muidu aga kujunes välja täiesti tavaline hüppelaupäev. Lihased, eriti pepuomad annavad tunda. Kaks korda 60 sekundit vabalangemist, esimene neist üksi üles-alla harjutusi ja ready-set-go lihasmälustamist (välja-sisse-välja. Jah MÕNIKORD on küll tähtsust mis järjekorras. Et kas välja või sisse.) Teine Aatomikuga, aga oleks vist pidanud täpsemini konfima, sest lisaks kerselikukkunud (mitte päris seljale kuigi palju puudu ei jäänud) exitile kukkusin ma teda kogu aeg taga ajama. Vanemate naiste värk tõenäoliselt :)
Mõned inimesed on ikka ja alati vinged. Niiet tavapärane Nõmme kõrtsu õhtusöök oli vääga meeleolukas. No need kaks õlut tegid ka oma töö. Õlu teeb oma tööd minu puhul kui ma olen sellel tuulel. Muidu aga ei midagi. Õlu siis.
Nädala jooksul pole tahtnud ühtegi meili lugeda. Ja pole lugenud kah. Ja kallid on kogu aeg ikka kallimad. Ma ei tea kas nii on võimalik aga on :)

nova020

Kommentaarid