Mõttevahetus

R: mina ei pane siia teist särki peale.
M: kui sa ütlesid et klassis on jahe siis PEAD panema
R: mulle ju ei meeldi
M: proovi vähemalt
R: mulle ei meeldi mulle ei meeldi mulle ei meeldi mulle ei meeldi mulle ei meeldi
M: proovi siis seda särki alla
R: ei
M: proovi vähemalt
R: ei ei ei ei ei ei ei
M: kuule, seda ju ei pea püksi toppima
R: no anna siia

M: vihm sajab, pane täna kummikud
R: ei ma panen tossud
M: mis jutt, vihma jaoks ongi kummikud
R: ei
R: ei
R: ei
R: ei
M: hallo, miks ma siis nii ilusad kummikud ostsin? oleks veel mingid koledad pruunid nagu vanasti
R: (paneb kummikud ja püksisääred peale)
M: pane sääred sisse siis ei saa märjaks
R: ei (keerab sääred üles)
(viis minutit väljumisega hilinetud)
M: (panen sääres sisse) ei vaidle
R: (vihastab ja läheb ukse prõmmudes välja)

scan0001

Kommentaarid