Neljapäev

Täna suutsin blond olla ja mitte teada milline nupp on tabulaator :) Muidu on aga uus 19 tolline monitor väga vinge, jube palju asju näeb ja real player suudab isegi ühte trance raadiot maha mängida :) Nüüd vist on siis kontoriga täiesti kõik, külalise töökoht isegi töötab. Aga no ikka ilus sai kaa. Kaua tehtud kaunikene.

Veits on närv sees, ma ju ei ole enne suuremas kollektiivis kui viis inimest töötanud, järgmisest nädalast siis mitusada kolleegi samas majas. Eks nad on siiani ka kõik seal olnud, ainult mina olen siin olnud.

Novot, ja nüüd ei teagi veel kas ja kuipalju sessile jõuan, laupäev on hetkel reaalne aga see krdi munitsipaal on mind ikka iilgelt verest välja löönud praeguse seisuga. Seega kaks asja pabistada. Kolmas on meie moodsa peremudeli hakkamasaamine - ma ei kahtle grammigi sisemises toimimises, hoopis erinevad force majeured väljastpoolt hirmutavad ... et tibi haigeks ei jääks, peale kooli üksiolek ... koerale näituseks händler vaja leida ... a ega rohkem ju polegi ;)

37680145_4b3b4938da_o
võibolla see pilt on siin juba olnud, aga see on üks minu selle suve lemmikutest ...

Kommentaarid