Suvi

Mina kuulutan enda jaoks suve alanuks. Märgid on täiesti adekvaatsed: kasutasin eile päevituskreemi ja oli piisavalt soe, et võtta käsivarred paljaks; õhtul panin Veela ja ekstreka juurde grillile minnes jalga plätud; täna panin jalga valged püksid ja lahtist tüüpi kingad ning õlad veidi kipitavad; hommikul koera jalutades polnud jopet enam tarvis. Homme on ka selle suve esimene vabaõhukontsert.

Selge on ka see, et hüppamine ei arene kui seda pidevalt ei tee. Eile sain korraks isegi õige istumise kätte - kiirus muutus oluliselt. Aga no üldjoontes on see ikka rock mida ma seal teen. Samas on ff ka füüsiliselt väsitav, niiet vähemalt praegu tundub mulle, et üle kahe hüppe päevas seda ei jaksagi teha. Eilse esimese hüppe avamiskõrgusel rõnga järele haarates tundus millegipärast väga raske ja aegluubis see tegevus, käsi kuidagi ei läinud ja läinud ... Ipa pärast ütles, et tema nägi minu enesest möödakukkumist ja avamine oli seega ikka allpool tuhandet. Esimese hüppe maandumine oli väga ilus, ainult selle väiksema kupli kiirusega peab ikka harjuma sest kuidagi ei vea sinna välja kuhu tahan :) Teine maandumine see-eest tontteabkuidas käpla, a no tuul oli väiksem ka selleks ajaks :)

Let on ikka väga hea lennuk, seal saab ka inimese moodi juttu ajada. Näiteks filosofeerisime ekstrekaga sellest, et miks naised oma mehi vahivad. Siis kui midagi teha pole. Ekstrekas arvas, et nad imetlevad - lasevad pilgul puhata, et kui vinge mees mul ikka on. Ma pakkusin et on veel kahte vahtimisliiki, üks on kontrolliv ja teine alt üles ootav, et mis pärleid kukub ja kuhu joosta. Väga produktiivsed hetked :)


Foto Adrian Nicholas. Stiilinäide Tiidult

Kommentaarid