Bad hair day

low_IMG_1655
foto: vx: testing, testing

Ostsin pöffi piletid eile ära, 10 tk sai kokku kolme peale. Pluss Radissoni kingitud kaks piletit. Filmivaliku start lastepärane, edasi kõige meinistiimimatega - piiratud ajaressursi tingimuste tõttu.
Aga sina, kes sa kirjutasid Piletilevile selle tellimiskeskkonna - ole hea mees ja proovi ise ka ükskord sealt pileteid osta! Eriti kui sa oled oma salasõnad ära unustanud. Jaa, ma olen seda ka varem kirunud, aga no kui läheb pool tundi enne kui ma üldse midagi saan kärusse pandud, siis see ei ole okei. Ja ma ei kavatse ennast kõige rumalamate arvutikasutajate hulka kanda. Kohti saalis saan valida kahe variandi vahel ja üleval ääres paiknevad asukohaKIRJED oleks normaalne asukohaVIIDETEKS teha. Väljalogida pole kuskilt, passwordi küsida pole kuskilt (mul on nüüd vähemalt kolm kontot seal)

Kommentaarid