Kiiksud



Ämma soovitusel kirjutan täna oma kiiksudest. Ämmaga on ju ilus hästi läbi saada ;)

1. kokkamises
2. majapidamises
3. muu vaba teema
Mõtle, kellele võiks teatepulga edasi anda

1. mulle meeldib süüa teha ainult siis kui mul ei ole kõht tühi, mul on väga palju aega ja mul on olemas kõik materjalid. Sellist kombinatsiooni juhtub aga väga harva, mistõttu söögid minu köögist on pigem kiireltlapselkõhttäis-tüüpi.
2. majapidamistöödes on üks VÄGA oluline asi. see on see, et pesu tuleb kuivama riputada järgmist protseduuri jälgides. Kõigepealt lööd riideasja kõva plaksuga sirgeks. siis riputad ta ALT äärest VÄGA korralikult ja sirgelt piisava hulga pesupulkadega, et ta ei oleks kusagilt ripakil ega lontis ega kortsus. murdejooned on pm keelatud. tulemus - sirge pesu mida ei pea triikima :)
3. kõik mu ülejäänud kiiksud, millest võib pidevalt siit blogistki lugeda. näiteks see, et normaalne inimene ei tee nädalas mitu tundi vabatahtlikku klubitööd (mõned teevad meil seda ma pakun ca 48 tundi nädalas - respect). Samuti ei soovitaks ilmselt paljud inimesed tervest sõidukorras lennukist välja hüpata. siis veel see, et ma mõnikord punastan, mitte et mul piinlik oleks, lihtsalt.

ja palun kirjutada oma kiiksudest Ollil ja Annikal, ja Gabi kiiksud oleks ka jube põnevad ma mõtlen. aga kui viitsite. ega see mingi kettkiri pole.
_______________________
jaa, tegelt, peale poolt päeva tööl algab esmaspäeval ju puhkus!

Kommentaarid