Reset

foto005

Täisjama noh. Ma olen suutnud erinevad pin-id ja paroolid täiesti ära unustada. Eile blokkisin kolme vale pin-iga oma pangakaardi ja seejärel sõi samal põhjusel automaat ära mu krediitkaardi*. Nüüd ei mäleta ma enam kuidas sisse logida, et end nädalavaheks hüppama regada. Süüa pole ka aega, eilse hommikusöögi JA lõunasöögi sõin autos (korraga noh), haarates kõrvaltistmelt pulkadega kaubamajast kaasa ostetud California makisid. Tase maivõi. Kas ma töötan selleks et süüa või söön selleks et töötada? Oi kui ma rongiga hakkan käima, siis saab seal raamatuid lugeda ja tööle jalutades kohvikust piruka kaasa võtta ...

Osalen R2 jalkapileti loosimises - kui ei osale ei saa ka võita ju ;)
__________________________
* tänu Kristiine keskuse sõbralikule pangatöötajale sain siiski asjad klaariks ja katse-eksituse meetodil jälle pin-id meelde ...

Kommentaarid