Juntunen

Pulmad olid vägevad. Mu juhe küll alguses natuke särises, sest tibi oli lilleneiu ja Parasiil lendas lipuga ja nii mul polnudki kellegi käest romantiliselt kinni hoida. Aga see läks üle. Imelik kust need mõistusevastased nõrkusehetked tulevad. Ilmselt ettekujutustest :)

Laupäeval minu 150-s hüpe oli üks äge trackdive. Mingitel teadmata põhjustel on kogenud hüppajaid korraga lennuväljal suht vähe ja nii mul õnnestub igasugu plaanidesse kaasa saada. Ja mulle see sobib. Aga tracki juurde tagasi tulles. Pelgasin, et kuna ma olen kergemat tüüpi ja vähesema oskusega ja hüppan viimasena välja, siis jään äkki üles. Aga exit oli suurepärane, kõht tuulde ja kimama. Keerasin hetkeks peaaegu hedukasse ja sinna nahka ta läkski, daivisin esikolmnurgast liiga alla. Kihutada oli vägev, nii kiire oli see lend et isegi hingata oli veidi raske. Piki rada päikeseloojangusse. Pühapäeval tegime svx, ipa ja pangaga 4-way sitfly, ja see oli ka lahe. Kiiruseprobleemi pole, küll aga backslide. Panga ootas mind selili ära ja siis lendasime väga lähestikku ja ta arvas pärast, et ma lendavat küll. Ülejäänud hüpetel treenis Aatomik mind naisteway jaoks ;)

Asju (loe: tegemisi) on palju, ja nii nad jäävad ripakile. Näiteks olen ma maikuust saati sõitnud kehtetute juhilubadega. Samas tegelen teiste asjadega, näiteks lõikasin ise endal juukseid, sest juuksur on puhkusel.

UPDATE: kuna r2-s on 80ndate teema in, siis sattusin eile niisuguse ägeda video otsa. Jube hea lugu on. Meie ju neid omal ajal ei näinud :)

Kommentaarid