IMG_3583s

Reede õhtust saati haiged. Kõik mu suure vaevaga korjatud kilod on kadunud.
Reede oli üldse imelik päev, käisin Tartus Sireli talu madratsite järgi ja äestasin auto ukse värava pihta ära. Maasikaid ja muud värsket kraami sain ka lõpuks Tartu turult, lähemal lihtsalt ei ole! No võibolla Tallinnas on, aga sinna ma puhkuse ajal vabatahtlikult ummikutesse ei lähe.

Aga seitse fakti enda kohta. hmm.
- pikk on hea olla. kontserdil näeb hästi. meestevalik on küll väiksem, aga see-eest parem. ma arvan.
- ma olen viimased 13 aastat juurat õppinud. nüüd on kaks diplomit käes.
- tegelikult tahaks olla filmikriitik näiteks.
- ma olen teinud 141 iseseisvat langevarjuhüpet. alustasin viis aastat tagasi. 29 hüpet on sel aastal, 43 eelmisel aastal. tegelt ma ei oska veel suurt midagi.
- mulle tundub, et ma olen ajast ja moest pidevalt maas. aga sellest pole midagi, sest sellest pole midagi.
- ma tahaks jubedalt reisida, aga ma ei oska sihtkohti valida, sest igalepoole ei jõua, ja nii ideaalset kohta väga pole millepärast kõik muu jätta.
- mitte et ma selle üle uhke oleks, aga mis tehtud see tehtud. mind guugeldades leiab kõigepealt missivalimiste tulemused. kahetseda saab ainult tegemata asju.

Kõik kes tahavad kirjtagu ka oma seitse bitti.

Kommentaarid