Kodus tagasi

täna 6 tundi sõitu roolis veidi peale Kaunasest kuni Raplani ja eile 6 tundi/600 km Salzburgist läbi Viini ja Bukaresti kuni Tsehhini. Ülejäänud aja ehk hullud Poola teed sõitis Tiit. Kuigi Varssavis see tänav kus hotellis me ööbisime (mis teatas lahkumisel, et hommikusöök ei olnud hinnas ja küsis selle eest 500 eeku lisaks), oli täitsa nunnu tänav. Mulle meeldib sügisel reisida.

Warsawa

Aga et alata sealt kus pooleli jäi, siis tuleb alustada Münchenist. Vot laupäeval oli pool Münchenit riietunud vastavalt soole kas nahkpõlvpükstesse või push-up kleiti. Ja siis see mass pluss turistid suundusid Oktoberfestile, mis kestab kaks nädalat.

München

Oktoberfestist peaks kohe pikemalt kirjutama, sest see on täitsa kreisi üritus. Korruta õllesummer tuhandega. Ja siis kõik joovad õlut omamata selleks õhku või ruumi. Mulle maitseb õlu, aga ma ei leia, et alko peaks olema vahend enda vabastamiseks rutiinist. Ju ma siis olen igav inimene. Mu meelest on mõistlik juua ja süüa asju mis maitsevad. Ja vabadust maitsta näiteks lennates. Aga vot seal festil lasid inimesed end oma vähem või sakslaste puhul siis rohkem reguleeritud eludest vabaks. Kusjuures, kes läheb kohale turistina ei saa üldse põhitelkidesse sissegi vaid jalutab nende ümber olevas lõbustuspargis ja arvab et see ongi see ;)

Oktoberfest

Kommentaarid