Piletilevi ostjavaenulikkus

foto001

Täna tulid müüki pöffi piletid. Iseenesest ju tore, aga häda on selles, et ma olin jõudnud ära unustada et Piletilevi on kõige ostjavaenulikum veebikeskkond mida ma olen kohanud. Ostukorvi näha pole. Kui oled oma arust piletid korvi saanud ei ole selle kohta kuskil mingit märget ja otsima hakates näiteks selgus, et sa polegi tegelikult pileteid veel lisanudki. Järgmiseks, kahju küll et ma esimesena mõne seansi pileteid ostma läksin, aga tõepoolest ma ei soovi valida istekohaks rida üks, kohad üks ja kaks. Seda enam et ma olin esimesena kohal. Okei, see pole valimine kui arvuti sulle ise kohad annab, sest tegelikult sa saad valida küll, aga ainult kohti kolm ja neli. Milline iroonia. Mingi hetk, otsustades sisse logida, et ostu sooritada, selgub et ma ei mäleta oma kasutaja andmeid. (see, tõsi küll ei ole Piletilevi viga). Viga on aga see, et kusagilt neid taastada ka ei saa. Siis ma loobusin ära, sest neljandat kontot ma endale sinna tegema ei hakka. Käisin parem päris kassas ja ostsin meile piletid ära. Loodetavasti ma järgmine kord mäletan proovima mitte hakata, sest see oleks viies kord selle asja peale vihastada.

Heidi Purga must mesi on hea saade. Eriti see viimane oma Eesti muusika valikuga.

Kommentaarid