Saxophone - I know how to be unhappy


Saxophone, originally uploaded by Lowerlighter.


Kuidas see joogas oligi, 70% tervisest on mõtlemine, millele järgnevad hingamine ja toitumine? Midagi läks viltu, sest hoolimata parimatest kavatsustest tuli koos pimeduse ja sopaga stress. Ma küll arvasin, et big deal, saame hakkama, sest pimedast talvest möödapääsu pole (reality check) ja ette halva ootamine kiirendab selle kohalejõudmist tingimusteta. Aga vot ei ole nii, et on retsept ja kõike selle järgi tehes ongi kõik korras. Noh et loed (enamjaolt) ameerikamaalt pärit eneseabiõpikut ja saadki targaks. Ei, igasugused "tehtud" asjad ei tööta ma ütlen. No ja kui tuleb stressipõhjus, siis las ta tuleb, see on ju normaalne elu osa. Eemale tõrjumise ja eitamisega ainult asi süveneb. Lennukist välja hüppamine on ju ka stress. Aga ma teen seda ja ma händlin seda ning stressist saab minu sõber.

Minu probleem on ilmselgelt iga hnna eest negatiivse vältimine. Ma tahan olla hea ja meeldiv inimene. Ja iga hinna eest meeldiv olemine surub iseenda alla ja väljendub näiteks halvas rühis. Ja siis ma hingan valesti sellest tulenevalt, ehk õhk ei käi mitte ühtlaselt vaid ma hoian hinge vahepeal kinni. Õujee, selline süvaanalüüs siis siin. Aga äkki on kellelegi abiks noh. Ma olen ju abivalmis ka. Seega, kui mõelda tervislikult - suvaliselt neid mõtteid mis pähe tulevad, ilma liigset tarkust taga ajamata, siis vajumise asemel hakkab elu liikuma ja ringlema. Hingata on kuidagi kergem ja selg läheb sirgu.

P.S. Sitfly-selg kiirendab paranemist :P
P.P.S. õiendus, tänan siinkohal seda kedagi, kes esitas mind Aasta Langevarjuri kandidaadiks (kuna saavutasin oma püstitatud eesmärgi sit-fly õppimise näol) :) Suures plaanis ei omanud see tähtsust, küll aga isiklikus plaanis. Empuriabrava, we will come soon.

Kommentaarid