Kulinaariaosakonnast

London01

Vahepeal jäi meie peres toidutegemine suht soiku (kuna praadimise jm üle keskmise lõhnad ei olnud teretulnud). See muidugi ei tähenda et me nälga oleks jäänud. Kulus suuremas koguses kraami, näiteks ühepajatoitu. Kuigi Riine välimuse ja Tiidu ja minu kaalulanguse järgi võiks arvata et meil on tõsine dieet, siis nii see ei ole. Riine lihtsalt on pikkust visanud, viimase kuuga lausa poolteist sentimeetrit. Tiidu kaalulangus on eesmärgipärane ja minu netokaal on ainult kogemata veidi kukkunud. Aga ühesõnaga. Niipalju kui aega on (ma ei saa kunagi aru inimestest kellel pole aega, aga nüüd pole nagu endal ka, see nädal ei saa ükski õhtu enne poolt üheksat koju) üritan nüüd ikka ise kodus süüa teha. Eile näiteks oli meil menüüs keskköine pizza. No kesköine seepärast et Riine läheb kell pool kümme umbes magama ja siis ongi kesköö :) Kuna valmis tainast polnud saada, siis tegin ise. Suht lihtne oli teha, aga imelik on see, et ümmarguses vormis tehtud pizza põhi jäi mõnus aga suurel plaadil tehtud teise pizza põhi läks kuidagi liiga kõvaks. Nami-namist võetud retsepti unustasin õli lisada. Aga no hea et niigi läks :) Üldiselt loeb Riine mulle retsepti ette, sest mulle ei jää üle ühe aine ja tegevuse korraga meelde. Aga ju see õli siis kuskile sinna vahepeale ära kadus. Katte osas on meil lemmikuks krevetid-hallitusjuust-anananss. Loodetavasti pole Yip nüüd üksi kodus neid ülejääke nahka pistnud ...

Kommentaarid