Plaanimisest

nova012

Kuigi ma olen seda meelt, et lootmine ja panustamine asjadele mida ma kunagi tegema hakkan ei vii lähemale õnnele, on olemas siiski mõned asjad mida ma kunagi tegema hakkan. Siis kui mul on aega õpin ära kangakudumise. Siis kui mul on hea ahi hakkan leiba küpsetama. Siis kui mul on kasvuhoone hakkan tomateid kasvatama.

Näe õnneks nimekiri ei saanudki pikem, kõiki muid soove teostan järelikul piisava pühendumusega. Eelmise aasta esimesed lennuväljafotod on aprilli keskelt, üksõhtu just Veelaga vaatasime. Sel aastal on minu plaan tegeleda vaimse treeninguga (ja loota geenidele). Kui eilse seisuga on selge ilus sitfly, koos käte liigutamisega üle pea, siis sügiseks on kena head-down soovitatav selgeks saada ;) Kuigi korralik butt-down meid ka ei heiduta ;)

Üldiselt arvan aga et plaanid võivad olla, hakkama saab lõpuks aga ikka see kes on suuteline oma arvamusi ja plaane ümberhindama sõltuvalt olukorrast. Samas ei salli ma üldse, kui plaane tehakse minu eest või mind lihtsalt fakti ette pannakse asjades kus viisakas oleks kooskõlastada.

Kommentaarid