Puhas lõbu ehk reality check

Rahakott on isiklik asi, aga huvi mõttes kirjutan täna küll üles oma finantsilised tulevikuväljavaated. Ja ma ei virise kusjuures üldse. (Ise valisin selle tee.) Niisiis tegin kiired arvutused, et teada milliste sissetulekutega saan sügisest alates järgmised kaks aastat arvestada.

varbad :)

4 kuud saan palka, sest vastavalt meie organisatsiooni reeglitele saab emapuhkust 4 kuud. Kuivõrd mul ei ole Eestis sotsiaalmaksustatavat tulu, siis pole mul ka võimalik viidata Eesti seadustele ning Eesti riigi jaoks olen ma töötu. Seega 1a 4 kuud on mu tulud 3916.- kuus. Ja peale seda 5 kuud 1200.- kuus.

Majandusliku külje pealt oleks olnud ju alternatiive, aga ma ei arva et need eetilised oleksid, näiteks toetuste pärast töökohavahetus. Pealegi need asjad ei ole eriti planeeritavad positiivses mõttes. Ning võrdluseks, sama seis näiteks on kõigil üliõpilastest lapsevanematel kes ei tööta kooli kõrvalt. Referentsiks toon ainult kulu komposteeruvatele mähkmetele - 900.- kuus. (Ja siin ei hakka nüüd üldse arutlema ühekordsete mähkmete kasutamise vajadusest ja muust teemast.)

Järeldus: kodune ema olemine on puhas rõõm ja lõbu :)

Kommentaarid