Puhkepäevad


modifikatsioon Villemi fotost

Kuigi minul pole tavaliselt probleemi töö- ja eraelu lahushoidmisega, siis viimased nädalad olid siiski rasked. Seetõttu on mul äärmiselt hea meel, et laupäeval Kuusikul ja pühapäeval Varstus sain teha korraliku reseti.

Imelik ja harjumatu on see, et kuna ma nüüd kogu aja maapeal veedan ja iseenda hüppamise peale aega ei kulu, siis näen kõrvalt asju mida muidu ei näeks. Ja mulle tundub et sellest on saanud minu järgmise filmi stsenaarium. (Vabandused, et eelmist pole veel suutnud netisöödavalt väikeseks muundada - olen proovinud nii ja naapidi). Dokumentalisti ülesanne on ju eksisteerivaid asju edasi anda. Ilmselt on kõvasti mõtlemisainet. Sama idee oli ka nende poistega kes ujumistrennis teisi terroriseerivad.

Aga Varstu oli vägev! Ilm tuli ja oli lennatav nii nagu ennustatud (ärge kuulake ennustusi raadiost, kõige kindlam on kui teil on kodus mees kes seda ise teha oskab). Kolmetunnine kohalesõit Kristiga läks tegelikult kiiresti ja pärast kojusõites käisime ostmas maasikaid (ma võtsin kohe 10 kilo) ja Hendriku järves ujumas (niipalju langevarjurit on minus ka see aasta hoolimata voolujoonelisest figuurist, et üks korralik nakuload järve sumatada).

Kommentaarid