Harjumused

Mina olen selgelt oma harjumuste ori. No imelik on laupäeva hommikul üksi kodus olla. Sest normaalsel laupäeva hommikul me sõidame kõik lennuväljale ja tsillime seal õhtuni. Aga praegu on Tiit lendamas ja Riine telkimas, ELaK-i sms-list teavitas et hüppamine algab kell 10.30 ja mina istun vanemate juures (kes sõitsid ka just ära), pesen pesu ja mõtlen kas üks rabarberi kook teha (sest siin on retseptid ja ahi). Aga kes seda kooki peale minu sööb? Ja mina teatavasti ei pea väga palju kooki praegu sööma, sest 11 kg on niigi juures aga 3 months to go (Riinega võtsin kokku juurde 12 kg). Mitte et ma nende kilode pärast liigselt muretseksin, lihtsalt ei pea ise ebavajalike kaloritega üle pingutama. Ahjaa, Rapla turul peaks vaatama kas seal maasikaid on.

Muretaigna põhi:
300g jahu
200g margariini
100g suhkrut
1 muna

Biskviitkate:
5 muna
100g jahu
125g suhkrut

Suure ahjuplaadiga tehes tuleb kõik kogused duubeldada.

Kommentaarid