Kuidas ma hääletava Johannes Naani peale võtsin

IMG_9912sq

Esmaspäeval, kui R2 hommikusaade kuulutas välja, et neil on hummikumäng, siis ma lootsin et ma just õigel ajal raadiomajast mööda EI sõida. No ei sõitnudki, mõned minutid hiljem läksin. Täna, kui maalt linna jõudes jälle sellest saates räägiti viskasin nalja Riinele ja Tiidule, et näe kahju, ma ei jõua ilmselt. Valisin aga Kalamajja sõiduks parema variandi ja jõudsin Gonsiori risti täpselt siis kui Johannes Naan oli seal üritanud esimesi autosid edutult kinni pidada. Mul hakkas tast muidugi kole hale ja endal oli jube naljakas. Keerasin siis parempöörde ritta, sest praegu pole mingeid ummikuid ja korjasin tüübi peale ja andsin intervjuu ja sain kingiks raamatu. Muidugi ma nii hea liikleja pole nagu ma talle suures ärevuses rääkisin, et üldse ummikuid ei kiru. Need teevad mind lihtsalt kurvaks. Ja kurjaks teevad igasugused lambad kes maanteele lahti on lastud. Aga siis olingi juba politseipargile tiiru peale teinud ja Johannes läks maha ja ma läksin tööle :) Helistasin veel Riinele ka, et näe saigi nalja :)

Kommentaarid