IMG_1694sq

Nüüd on siis asjad sealmaal, et ma tõesti kudusin eile. Aga mitte niisama, otsustasin siiski endale väljakutse esitada ja ära õppida palmiku tegemise. Netist leidsin miski pisikese õpetuse ja voila - välja tuli! Ma olen nüüd jube rahul endaga :D

Muidu oli eile selline päev, et volvo teenindusse kõrvalistuja turvapatja väljalülitama sõites sõideti mulle tagant sisse. Ma ei tea kas ma olen tuim inimene või mis, aga ma isegi ei ehmatanud selle paugu peale. Õnn oli seekord meie pool (viimasel ajal paneb ta meid pidevalt proovile) ja minu auto päästis konks. St midagi pole autol viga, aga sissesõitjal läks kapott paigast ja veel igast asjad olid nihkes. Volvo on ikka hea auto, midagi pole öelda (kui ta just remondist pole tulnud ja rahakotti pead vaatama). Seda tahtsin ka kiita, et kui proovisime kuidas käru pagasisse mahub, siis selgus et ta läheb sinna pikkupidi täpselt sisse niiet ma võiks selle kõrvale veel kasvõi kolm koera paigutada :)

Kommentaarid