Meeleheitel koduperenaised


Foto: Liis

Et pärast oleks hea meenutada ;)

Laupäeval hooaja lõpupeole minnes panin end riidesse 5 minutiga ja seda, et ripsmetushi olin aegumise tõttu juba ammu ära visanud ma ju ka ei mäletanud. 5 minutit tuli sellest, et peale Tormi toitmise lõpetamist ja õueriidesse panekut lihtsalt rohkem jorutada ei saanud.

Pidu ise oli vägev. Eriti Tafenau bändi kuulata teise korruse numbritoast. BOE ajaks jäi Tormi täpselt jälle magama niiet seda sai alla vaatama minna. Fotokas oli kotis ja sinna ta ka jäi - niiet nüüd pean ootama kuni armsad kolleegid langevarjurid pilte üles panevad.

Eile läksime afterparty mõttes (või on see juba iganädalane traditsioon) kallite naabrite Tikkade juurde sauna. Teatavasti aga oli hull lumetorm. Pakkisime end hoolega sisse aga Tormi sai ikka natuke lund näkku ja mul olid seepärast hullud süümekad. Ma ei näinud teel vaadata ka mis tal mureks on.

Aga Kristi tehtud leib oli super hea ja üle hulga aja andis see jälle inspiratsiooni juuretis kapist välja võtta. (Enda kolm viimast leiba on täiega nässu läinud).

Nii see toast välja saamise harjutamine meil käib (ja pole mingit kasu sellest, et olen juba kogenud ema, ikka nagu algaja eilane). Kui lõpuks juba välja olema saanud, siis on muidugi hea meel, et asi ette võetud sai.

Kommentaarid

  1. Anonüümne14.01.09, 14:32

    Ära muretse, eks oli aeg õpetada Tormile tormi. :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar