Aga et tahaks kõike ja kohe ja praegu ... mul on just sama tunne, kuigi mõnikord on elu tõestanud just vastupidises tempos tulemusteni jõudmist. Aga mis juhtuma peab juhtub ilmselt nii või teisiti - ükskõik kas pushida või pidurdada (see on mu enda lemmikväide ... võibolla olen seda juba öelnud). Ah ei tea, ma olen ikka kohutav sahmerdis. Ma pigem kipun kiirustama. Samas pole ju vahet, kui mingi inimesega ikka ei klapi, siis see et ta kiiremini minu vead ja kiiksud teada saab, ei tee ju asja kuidagipidi hullemaks. Ma vähemalt lohutan ennast nii. Klubis korraldati oma PÖHV! Viibisin klubis reedel kella 21st pühapäeva varahommikul kella 3ni! (magamiseks jätkus aega 4- 9 laupäava hommikul + lõunapaus + kaks saunapausi) Wau. Vot seda oli mulle tõesti vaja - täielik aju väljalülitamine igapäevarutiinist, lisaks ülipositiivsed filmielamused. Vaadatud said: lilja forever; rahvusliku jahi eripärad; kukushka; mees ilma minevikuta; ice age; saamueli internet; 40 days and 40 nights; fear and loathing in las vegas; amores perros; a beautiful mind; pahat pojat; Extreme smth. Kuna ma ei ole kunagi olnud kodukino st videolevi austaja olid mul kõik peale "Pahat pojat" nägemata. Aga seda elamusterohkem üritus oli. Eriliselt meeldis Kukushka - oma saami tüdruku mõnusa maailmavaate pärast, mis seal salata naerda sai ikka ka pisarateni. Teisena "Beautiful mind" sisu pärast ja "Amores perros" ülesehituse ja idee pärast. Imestama pani ainult see, et meie klubi kahesajastkonnast liikmest käis kohal vaid miski paarkümmend, no ja peab tunnistama et mina olin üks vapramatest :))) Ju siis teistel ei ole niisugust kinonälga :) Filme vaatasime täiesti surround heli ja suure ekraaniga (projektoriga) nii nagu päris noh :) Päris PÖFF on ka massidesse viidud - täiesti täis saalidele. Aga see on ju hea - mõni küll väidab et ka kommertsiks ja massikultuuriks läinud - aga mis saab selles halba olla kui rahvas heal meelel kvaliteetfilme vaatab.

Kommentaarid