magasin täna hommikul poole kaheteistkümneni, mis on minu puhul kohutavalt palju ... aga kõik algas sellest, et eile toimusid langevarjurite Eesti meistrivõistlused mitmevõistluses. Naistele viie- ja meestele seitsmevõistlus. Vahepalana olgu märgitud, et eelmine nädalavahetus lubasin suure entusiasmiga ka osaleda, kuna osavõtjaid nappis. No kuna ma jooksmist üldiselt vihkan ja üleüldine konditsioon ka teab mis tipp pole, otsustasin nädalaga puudujäägid tasa teha ja jooksmas käia. Peale kahte kilomeetrit esmaspäeval sain aru, et ma olen valel teel ja see asi ei ole siiski minu jaoks :) ja jäin oma fotograafi akrediteeringu juurde :))) Niisiis eile täispäev kergejõustikku pildistades. Väga lõbus oli - Kalevi sisehallis ja päris kohtunike ja reeglitega. Kohtunikud, nii 60- 70 aastased papid ning üks noorem, muhelesid omaette osalejate tohutu vormi ja oskuste üle. :D Võitjatel aga surus kätt olümpiavõitja isiklikult ... Pärast saun ja afterparty VonKrahlis. Praegu lõpetasin piltide üleslaadimise ... pole vist raskemat ülesannet fotograafi jaoks kui pildistada kiireid objekte väga kesistes valgusoludes ...

Kommentaarid