Selge see, et ei ole normaalne. Neljapäev, ja minu ülemusele lubatud tööde  nimekirjast ei ole ühtki asja vähemaks jäänud (ja pealegi, ma ei käi tööl ülemuse pärast, tegelt mulle ju meeldib). Ja paberihunnikud laua peal vaid kasvavad. See ei ole normaalne mitte, need hunnikud ilmselt tahavad minust lahti saada. Aga linnapeal jalutada on kena, viisin narva mnt videoplanetisse filmi tagasi - muide, K. kuidas kill bill meeldis? Ma pärast arvasin, et kui ma oleks sinuga seda vaadanud oleksin kindlasti su juurde magama jäänud, sest keset translationi jäin magama (ja vaatasin hommikul tööl!!! uuesti). Ja seda piinlikku lugu poleks ju vaja olnud? Kuigi Lost´is (ee Continendis - vaat milline kokkusattumus) sai see selgemaks, millised on valikuvõimalused erineva välimusega inimestel (st, eeldusel et vaid üks on õige, kõigil võrdsed), siis huvitav, kui mehed vaatavad heas vormis naisi, siis kas nad mõtlevad nagu mina eile? Liiga palju on vist aega mõtlemiseks tekkinud, pesakond korjub kokku ka alles laupäeval, peab ikka senikaua kuidagi ennast väsitama, äkki tööle hakkama? Damn, kuidagi ei saa rahu. Ja need valgete õitega suured põõsad lõhnavad nii heasti.

Kommentaarid