Niisugune on meeleolu ...

natuke väsinud. Kuigi enda pidu läks nauditavalt - coocking was enterntaining - specially because of my shirt. Ja reedel Tarmo pidu oli ka vahva, eriti ses mõttes, et mina, väga tagasihoidlik suhtleja, ja eriti võõraste inimestega, sattusin soonele sõbranna sõbrannaga ja äratundmine, et ma pole ainus romantik-idealist andis vähekenegi tuge. Laupäeval väga ilusate inimeste üritusel rääkisime Jaaniga fotograafiast, ja tal õnnestus defineerida see, mida mina tundnud olen - mõnes mõttes on tähtsam siiski protsess, see et ise naudid oma tegevust. Teisest küljest on aga ka see alati tore kui mõni pilt ka kellelegi peale sinu midagi ütleb. Sugulaste kokkutulekul sai minu meemure murtud - see juba mõnda aega tähtsamgi olnud kui talvepuud.
Muidu aga, leting it go.

Kommentaarid