Pildid meeldivad eriti, tekst ka nitsevoo, blogilugejate jaoks on ilmselt huvitavam mõne lemmiku tegelikku mina tundma saada, või siis näha et mõni vana tuttav näeb endiselt sama nooruslik välja :P Mitte et blog ei väljendaks tegelikkust, ei õigem on vist öelda hoopis et nii saab veidike teadma blogija välimist mina. Ja mitteblogilugejad/kirjutajad, neile ilmselt huvitavam fakt, et midagi sellist tehakse. Endal oli mõttevahetus ühe tuttavaga, kes arvas, et blogimine võib mingil hetkel kujuneda enda loomiseks - tegeliku igava mina huvitavaks ja põnevaks kirjutamiseks. Ma arvan, et minu lugemisvarasse selliseid päevaveebe pole jäänud ja enda jaoks pean siiski olulisemaks mingite mõtete arhiveerimist. Mis tõsi jah, hiljem võivad tunduda totrad aga las jäävad. Saan ehk targemaks. Jah, roco ponnistused kurja tädi pildistada pole tõesti viljakad olnud :)

Kommentaarid