Kas

on võimalik veel vähem numbritega läbi saada? Eile oli mitmevõistlus, mina kenasti reganud, et V & P, ehk vaatan ja pildistan. Kell kolmveerand kolm tuletas telefon meelde, et: mitmekas. Mina rahulikul tukun edasi, et noh kella viieni on ju veel kaks tundi. Aga asi hakkas kell KOLM ja mul oli see ka tel kalendrisse märgitud! Kohutav. Poleks A. juhtumisi helistanud olekski sisse maganud. Aga üritus ise viimasepeal - nalja ikka kõvasti - kuidas esimest korda teivast käes hoidnud B. sai kirja ala parima tulemuse, kuidas L. ikka jätkuvalt heas vormis oli jaa nii edasii. Lisaks andis J. oma Canon 300D mulle klõpsida - damn kui kiire digi (jah ma pole niisugust enne käes hoidnud, niiet palun mitte targutada). R. avastas oma kergejõustikuande - jooksis vist seitse sisehallitiiru.

Kommentaarid