Kaubandusülevaade ja inimeste avamine.

Intrigeerid veidike, ja saabki diskussioon avatud. Aga nagu allpool näha, olen mina siiski väheseid kes peale tööaega EI ela virtuaalsuses - mitte et see teiste puhul pahaks pandav oleks. Ja ei pea maale kolima, lihtsalt mitte vedada netti koju. Aga nüüd siis kaubandusülevaade. Kaks kriitilist toodet - teksad ja lõhn - otsa saamas. Neist viimast kulub mul kahe-kolme aasta peale üks pudelike. Ma küll ei usu, et olen ainus, kellel jalgu kokku nii 2,10 jooksvat meetrit, aga Diesel - shame on you - ei tee pikkus 36t. Seepärast ainus võimalik valik tüki odavamad Onlyd. Kusjuures väga pungid on. Teiseks parfüüm. Olen viimased mitu aastat kasutanud kordamööda ära kolm L'Feu d'Issey´d (Issey Miake): tavaline, light, tavaline - superhea bukett. Kas jätkata sama rida, või oleks aeg vahetuseks? Müüja leidis siis ühe paar kuud müügil olnud sarnase lõhna. Sügavates kahtlustes lasin kummalegi randmele ühe valiku. Täna hommikuks oli seda uut veel tunda ja väga meeldib, niiet vist läheb sinna väravasse (aga nime jätan äraarvamiseks). Ilusat neljapäeva.

Kommentaarid