Küsimus.

Eurosport näitas olümpia naljakaid juhtumisi - muuhulgas ka VEEPALL - see midagi meie trennist - hea toetada vastasvõistkonna esindaja püksikutesse. Muideks, kui me mängiks ülepea vees, oleksime ilmselt kõik juba ammu ära uppunud. Reeglid puust ja punaseks on SIIN.
Edit: tegelt ma tahaks siia leida vee all tehtud fotot, aga ei leia.... peab vist ise tegema. Kahju aint et mu veealune minolta aps rooste läks.

Mulle meeldib loodus, eriti liikuv loodus ehk meri - ma lihtsalt saan sealt nii tohutult energiat. Juba mitmendat päeva näidatakse mis juhtus aasias 9pallise maavärina tagajärjel, jah nõustun täiesti, et see ON jube - nii palju inimesi on kannatada saanud, kas ise või läbi oma lähedaste. Mõned meie klubi tüdrukud aga pidid just sinna kanti puhkama sõitma. Mõtlesin, et mina vist ikka läheks, sest ega maailma nägemine piirdu vaid valgel liival päevitamise ja sinisinise tüüne ookeani nautimisega. Ilma vähimagi kriitikata - igaühel on absoluutselt õigus oma arvamusele ja taluvuspiirile. See oleks selline kogemus, mis annab mõista, et meie, st inimesed oleme hoolimata oma "kõikvõimsusest" siiski vaid looduse malendid - ja looduse võimsust ma armastan. Ilmselt seepärast meeldivad mulle ka kõrgmäed ja gravitatsioon.
P.S. igasugu nakkusoht muidugi on tõsine ja vajab teadlikku lähenemist.

Kommentaarid