Sõpradest.

Iga-aastane aasta viimane lõuna sõber K-ga peetud. Aitähh, sa oled ikka üks mu kaua-aegsemaid ja parimaid sõpru. Võrdluseks ümberpööratud "You are my friend not my mistress". Ja nägid täna hea välja ;) Küsimus kas pihiema peab olema filter või läbilasketoru sai ka praktilise näite varal lahendatud :) Minu tavaline no-interrupting-no-judging suhtumine ei tähenda, et mul arvamust poleks. Kõik on hoopis lihtsam - iga inimene jõuab ainult siis järelduseni kui ta seda teeb ise. Ja pole minu asi hinnata või näpuga näidata. Sest ise olen täpselt samasugune - LIHTSALT inimene. Kuulama olen alati nõus ja ise rääkima veel enam :) Otsuseid saab aga teha igaüks ISE oma tungivalt isiklikust vajadusest lähtudes. See on nagu teiste muutmisegagi - igaüks saab muutuda vaid ise. Ja nagu näha, filtreeriv suhtumine tõi kiirelt tõdemuse, et see ikka ei meeldi :) Kuulge, elu on ju ilus.

P.S. kui blogger jälle jamas, leidsin Anneliisi blogi :) vahest kasu ka nendest jamadest.
P.P.S. ja hea tuju EI ole põhjustatud verivorstikõrvasest õllest. Vaid hoopis magustoidust Jäljed lumel ja tänasesse õhtusse juba etteprogrameeritud naljalubadusest.


P.P.S. Homme on Kääriku Eesti kõige kuumem koht (kui te just Rapla restoranis pole).
Ägedat paugutamist ja kohtumiseni @ 2005!

Kommentaarid