Diagnoos

pandi mulle eile. R teatas, et ma olevat kogu aeg mureliku näoga. Mille peale S teadis kommenteerida, et ka P, kes on praegu Riias, oli diagnoosinud mu liiga kurvameelseks. Niiet mul on nii first kui ka second opinion. Ja nüüd ma saan ise aru, miks mulle tundub mu suhtlemisstiil eufoorilisena - lihtsalt tavalise-argise-omaetteoleku ja lõbusa-jantliku-lõõpimise vahe ongi NII suur. Selge pilt. Veel avastasin, et inimeste kommenteerimisstiil ütleb ka nende kohta nii mõndagi, kes targutab (klge oma blogis targutan ise), kes lõõbib kaasa ja aitab positiivse buustiga (ja palun, selleks see koht ongi), kes võtab sõna kui tõesti midagi öelda on (nagu alati) ja kes ei ütle üldse kunagi midagi (öelge ikka, mulle meeldib lobiseda). Ja veel sain teada, et öösel kella kahe ajal minu blokis koeraga patrullides võtab samas patrulliv politsei hoo maha ja uurib mis sa teed. Ja veel sain käivituva auto võtmed kätte (added: hea on eksiga hästi läbi saada). Ja veel, firefox ja veebimessenger - nagu rock´n´roll ja buugivuugi. Added@15.35 - kriminoloogia sain oma kolmandal katsel B - jeah (erilised tänud kõikidele toetajatele)!

last night the DJ saved my life
last night the DJ saved my life from the broken heart


my one best friends

Kommentaarid