just a suggestion
suggestion logged
processing information 24h hours

aga kindlasti kaotab sisuta vorm mõtte
vestlusviis, kus kumbki räägib MUGAVALT oma juttu ja kõik on rahul, näitab nii mõndagi. põhjapanevat.

Fakken koolisüsteem on hell nõme. Me läheme esimesse klassi sügisel, aga millisesse pole aimugi. Vaatasin juba sügisel varakult välja mind huvitavate koolide sisseastumisinfo. Ok, asi selge. Nüüd kontrollisin, jah PL sisseastumiskatsed see nv. Helistasin igaks juhuks üle, et mis veel peale avalduse kaasa vaja võtta. Sekretär vestlemise asemel karjus mu peale, et kus me siiani olime? IT-ajastul on veebiinfo pädev. Guess again. Ei ole. Õnneks pole sellest probleemi, kuna hallo, kui mu esimene kontakt kooliga on täiesti negatiivne, miks ma pean arvama et mu lapsel seal positiivne olla on. Vaatasin igaks juhuks üle piirkonnakooli - Sikupilli KK. ??? Nurgataga asub meil Kadrioru Saksa Gümnaasium. Sellel aga polegi piirkonda! Telefonile vastati viisakalt, ja öeldi, et kõik Tallina lapsed on teretulnud. Katsed 21. mail. 21.KK piirkonnast jääme mõne maja võrra välja ja seal katseid pole ... Õnneks mu depressiivne meeleolu just nüüd lahtus, kuna SG andis väga meeldiva vastuse ja sinna me tahamegi.
Tänan tähelepanu eest.

vorm

Kommentaarid