Kitsarinnaline lähenemine on

ebaprofessionaalsuse esimene tundemärk. Ma muidugi ei tea kuidas mina siin nii tark juhtun olema :) Aga juhus siis selline, mida küll võimete piires ja volitusi ületamaata üritasin leevendada, kuna ei tahaks kuidagi mingis kräpis osaleda. Vaja modelle. Juuksurimodelle. Niisuguseid kes lubavad oma juukseid ka LÕIGATA. Idee selles, et tuntud juuksekemikaalide firmal jälle uue hooajaga seoses uued lõikused välja mõeldud ja vaja neid siis esitleda. Et asi lavapeal rahvale ilus paistaks on võetud stilist, kes omakorda tellis moekunstnikud, et modell-inimesed riidesse panna. Klapitamise käigus hakkas aga moekunstnik modelle välja praakime, kuna temal on riideid ainult 96cm puusaümbermõõduga naiskodanikele. Vahemärkusenda mina oma 103-ga sobisin :D Aga öelge milline professionaalne modell tohib lasta suvaliselt oma soengut lõigata? Nii see asi ei käi. Ja selleks ongi soengumodellid hoopis eraldi inimesed. Teise vahemärkusena, Oksana küsis igaks juhuks üle kas ma kontsadega ilusasti kõndida oskan :D Kommentaariks, see on väga vanamoodne, nii minuaegne suhtumine. Isegi mina olen sellest üle saanud :D Eks siis järgmine nädal ole näha mis sellest värgist saab.

AGA TÄNA INIMESED, KLUBIS HOLLYWOOD ON PIDU. Rokiosakond laval kell 00.00

P.S. selle ajaga mis mina ja koer jalutasime Kadriorust Piritale käis helikopter Helsingis ära poolteist korda.

Kommentaarid