Statistika: pühapäev

2 hüpet: naisteway harjutuseks 4-way Liisu, Ave ja Kertuga - saime kokku 1500 peal, põhihäda oli see et ma alla ära kadusin (exit liiga sügav daiv). A dokki sain lõpuks ilusti vaikselt. Hea tunne oli :) Viimasel tõusul Kiku ka kampas ja minu ülesanne exitis Avet kogu aeg näha ja lamedamalt järgi sukelduda. No ei näinud ja alla ära kadusin ikka. Üks viga oli selles, et ma pea kuklas teisi jälgisin, mis aga ei võimalda heasti mittepainutada. Ja siis see, et ma kokkusaanud neliku ALLA (otseses mõttes) sõitsin, kui juba ilusti õigel pool olin ja vaid veidike oleks vaja olnud üles saada et dokkida - aga siin jälle see pea kuklas vahtimine ja nii läkski.
Aga oli väga huvitav.
Kuigi laupäevast kõrvad hommikul vilisesid ja mingi nohuhakatis ringi sebis ja mõtlesin et ei hüppa VIST, siis motiveeriv plaan kus ilmselgelt on vaja pingutada on ikka väga edasi(üles)viiv jõud. Selge see, et lennukiuksel harjutasime exitit. Noh seda kuidas Ave õpilasena välja läheb ja mina kohe kiiresti järgi sukeldun. Kuulge poisid, ikka tõsiselt võtame asju eksju :D

Laupäeval FS3 harjutamine Liisu ja Sepandiga maapeal:

Fotod: Raul Kivi

Laupäeva hommikul oli Uku esimene sünnipäev. Hoolimata Riine sügavatest kahtlustest jõudsime parasjagu laulmise (mitmehäälse ja kaanonis) ajaks. Aga teatavasti ilusa ilmaga paljudesse kohtadesse ei jõua ja nii jäi Rivo stiilipeole jõudmata. Aga õnned ikkagi!

Kommentaarid