Virinat

Kui ma lähen erakliinikusse, siis võiks sealne teenindus olla ka hinnale vastav. Arstid on muidugi igalpool (tõen) sama head, erakas peaksid olema ka motiveeritud, aga nö teenindav personal masendab küll ära kui on täpselt samasugune tüdinud kui tavakliinikus. Ilma kuulamata kukub vaidlema. Ma kohe vahutasin tükk aega. On selline võimalus, et sellel organisatsioonil kus ma töötan on oma ravikindlustuse süsteem, ja see süsteem peaks andma mulle valikut. Aga võta näpust. Pooleteistaastane järjekord on vaid asendunud kahenädalasega.
Kindlasti oli mul kirjas, nagu Tallinna Linnavalitsuse sots. osakonnast öeldi, et täna on linnaosa vastav osakond lahti. No ei olnud. Ja kui ma siis nõudlikult kella olin lasknud lugesin ukselt. Ja taipasin et täna on kolmapäev. Vabandasin.
Kindlasti peaks jahilubasi väljaandev asutus teadma kes annab välja jahikoera lubasid ehk passe. Kuna spetsialist on puhkusel, siis pakkus sekretär mulle välja, et tõutunnistusest piisabki. Help!!! Ei ole see sama.

Kommentaarid