No mida?

Tegemist on olnud.

Kaks filmi on minu nimekirjast puudu. Jeah, ma õppisin mõne asja. Reservoir dogs. Is it bad? As opposed to good? See ei puutu ju asjasse, et igemesse tehtud tuimestusesüstikoht valutab ja päev otsa arvutama pidin? Ei, sest see pole tähtis. Lugesin ka. Coelhot. Because they question. Because they seek a reason - and they will surely find it. Istusin auditooriumis. Paarisaja inimese hulgas ju peab mõni tuttav olema. Kas tema? Kas tema ja minu vahel on ainult üks inimene? Tegelt on lihtsam, oma kursavend on esimeses reas. Taktikaid on valitud. Väikesele inimesele tekivad mõnikord mõtted mida ta ei oska sõnastada, veel vähem mõistusepäraselt arutada. Siis pead sina jaksama olla see tark. Niipidi ja naapidi. Sõltumata sellest, et sinu käes on võim. Aaa, Paulat lugesime ka. Ema ütleb, et Patrik on väsitav laps. (Aino Pervik). Mittekuulev look on ära selgitatud. Juhtub. Jah kõigil. Heee, ja kõik suutsid kõigi nimed sassi ajada. Mina ajan õpetaja kasvatajaga sassi ja see on veel kõige väiksem. Aga võibolla mõni ei ajagi segi. Lihtsalt asendab?
Ühesõnaga everything is fine, no worries ;)
vanaaegne 001
Minule teadmata autor ja aasta. Kärus on minu ema.

Kommentaarid